Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012

Λίγα λόγια από μένα για σας

Ονομάζομαι Σοφία Ι. Λύσσαρη αλλά θα ήθελα να με λέτε Σόφη. Όλη μου τη ζωή γράφω συνήθως με ψευδώνυμα. Πολλά πρόσωπα όπως με πολλά πρόσωπα ζω τη ζωή! Στην ηλικία των δέκα μόλις χρόνων έγραψα την πρώτη μου εφημερίδα, η οποία περιείχε και το πρώτο μου ποίημα. Το γράψιμο για μένα τόσο πεζού όσο και ποιητικού λόγου είναι μαγεία. Ένα ταξίδι πέρα από την καθημερινότητα και τα συνηθισμένα. Ελάχιστοι γνωρίζουν πως γράφω και όσοι το ξέρουν το θεωρούν απλά χόμπι. Γι αυτό κι έχω πάψει να λέω ότι γράφω.
Σπούδασα Αγγλική Φιλολογία στο πανεπιστήμιο Brunel του Λονδίνου και ειδικεύθηκα στη Δημιουργική Γραφή (creative writing). Το πρώτο μου βιβλίο  με το όνομά μου στα αγγλικά γράφτηκε το 2001  για το μάθημα της δημιουργικής γραφής και ήταν ένα μυθιστόρημα 19ου αιώνα.Με ψευδώνυμα έχω γράψει στα αγγλικά ερωτική λογοτεχνία.Είμαι αρθρογράφος με ψευδώνυμα σε διάφορα blogs. Άρθρα με το όνομά μου έχουν δημοσιευθεί στο περιοδικό 'ΝΕΑ ΠΛΕΥΣΗ' του Λιμενικού Σώματος. Εργάσθηκα ως καθηγήτρια αγγλικών αρκετά χρόνια. Είμαι εξετάστρια προφορικών αγγλικής γλώσσας στο Υπουργείο Παιδείας για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ενώ προγενέστερα έχω υπάρξει εξετάστρια προφορικών σε μαθητές για απόκτηση πτυχίων αγγλικών Βρετανικών πανεπιστημίων. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι στο Λιμενικό Σώμα και είμαι Υπαξιωματικός.
Μπορείτε να με διαβάζετε στο blog μου www.sophielyssari.blogspot.com ή μέσα από το facebook κάνοντας αναζήτηση στο Sophie Lyssari – Συγγραφικό Έργο και στην ομάδα μου ΣΟΦΗ ΛΥΣΣΑΡΗ – ΒΙΒΛΙΑ. Όνειρό μου είναι η μελοποίηση των στίχων μου. Σε περίπτωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από οποιονδήποτε για μελοποίηση των στίχων μου παρακαλώ  επικοινωνήστε μαζί μου στο sophie.lyssari@gmail.com.  Σας εύχομαι ένα υπέροχο και απολαυστικό ταξίδι στον κόσμο της ποίησης και της λογοτεχνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου