Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Ένας μάτριξ πρίγκηπας

Κάποτε ένας άντρας με βασιλική καταγωγή, πολλά χρήματα και δόξα πλησίασε μια γυναίκα.Ήθελε να παρατήσει τις σπουδές της, να γίνει Εβραία και να κάνει τα παιδιά του.Ήθελε να την έχει πριγκηπέσσα.

Η γυναίκα σοκαρίστηκε από την πρόταση. Δεν τον ήξερε καν.Δεν την ήξερε καν.


"Θα σου πω κάτι. Ο ίδιος ο Θεός δε με έβαλε σε καλούπι.Θα με βάλεις εσύ;"αποκρίθηκε εκείνη


"Θέλω να σου προσφέρω μία ζωή καλύτερη από αυτή που ίσως έχεις." συμπλήρωσε ο άντρας


"Η δική μου ζωή έχει ελευθερία,αγώνα, εργασία, πνευματικότητα, φως κι ηρεμία. Αυτή που προσφέρεις είναι η ζωή του μάτριξ.Κάποτε θα είμαι βασίλισσα στον ουρανό και θα με παρακαλάς να σου βρω μια θεσούλα σε μια γωνίτσα για να βλέπεις λιγάκι ήλιο κι ουρανό." είπε η άγνωστη γυναίκα


Ο πλούσιος άντρας σοκαρίστηκε. Δεν περίμενε αυτή την απάντηση. Έδωσε το τηλέφωνό του στη γυναίκα και της είπε:


"Αν ποτέ χρειαστείς κάτι,μη διστάσεις να στείλω δικά μου άτομα να ρίξουν σφαίρες αν χρειαστεί για σένα. Κι αν σε πειράξει κάποιος, πες το όνομά μου. Όλοι με ξέρουν."


Λίγους μήνες μετά, η γυναίκα του τηλεφώνησε.


"Άλλαξες καθόλου; Τα ίδια λες σε όλες: Έβαλες μυαλό; Ακολουθείς πιστά το μάτριξ όπως σε έμαθε η οικογένειά σου; Δες το φως μέσα σου. Αν δεν είχες φως, δε θα τηλεφωνούσα."


Ο άντρας τη θυμόταν από τη χροιά της φωνής της.


"Αν σου πω ότι δε νιώθω Εβραίος, δε θέλω γάμους, δε θέλω πλούτη και φήμη θα με πιστέψεις; Αν σου πω ότι είμαι δυστυχισμένος, θα με πιστέψεις;  Αν σου πω ότι πάντα μου χάιδευαν τα αυτιά και σε όλα μου έλεγαν "ναι" θα το πιστέψεις;
Με μία σου φράση άλλαξα μέσα μου. Συγκλονίστηκα. Είμαι μέρος του μάτριξ και το συνειδητοποιώ.Προσπάθησα άθελά μου να σε βγάλω από το δρόμο σου. Συγγνώμη.Τελικά ο ήλιος κι ο γαλανός ουρανός είναι η Ελλάδα;"


Η γυναίκα χαμογέλασε.


"Ναι, σε αυτό αναφερόμουν. Στο γαλάζιο ουρανό και στον ήλιο μίας μελλοντικής Ελλάδας.Όταν τελικά σπάσει το μάτριξ και δουν όλοι αυτό τον ήλιο και τον πραγματικά γαλάζιο ουρανό.Όταν όλοι δουν το Δημιουργό και το φως του.Δε θα σου τηλεφωνήσω πάλι .Ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Βγες από το μάτριξ που κληρονόμησες."


Σόφη Λύσσαρη
copyright 8-3-18
κατηγορία: παραβολή/φανταστική ιστορία/σουρεάλ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου