Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Η ΓΡΙΑ ΤΣΙΓΓΑΝΑ

"Έλα παλικάρι μου να σε πω τη μοίρα σου και το ριζικό σου."

"Δεν έχω μέλλον κυρά μου.Τα έχω κάνει θάλασσα."

"Έλα άσε με να δω."

Αυτό ήταν. Άρπαξε το χέρι μου η γριά τσιγγάνα. Με αιφνιδίασε.Έμεινα αποσβολωμένος.Είχα βέβαια και μια περιέργεια να μάθω.

Εκείνη κράτησε σφιχτά την παλάμη μου.Με κοίταξε έκπληκτη.

"Έλα πες.Τι βλέπεις;" σχολίασα αναστωμένος.

"Είσαι ό,τι πιο ηλίθιο έχω δει σε πλάσμα.Τα είχες όλa και τα διέλυσες με τον εγωισμό σου.Έχασες τον έρωτα. Έχασες μία γυναίκα που ήταν αληθινή. Δε θέλω να σου πω το χέρι. Ντροπή." απάντησε η τσιγγάνα

Κοκκίνησα ολόκληρος.Δίκιο είχε.

"Τι να κάνω δηλαδή;"

"Δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι. Μια ζωή παιχνιδάκια έκανες.Νόμιζες ότι όλος ο κόσμος γυρνά γύρω από σένα. Προτίμησες τον εγωισμό από τον έρωτα. Προτίμησες το θυμό σου από τη γλυκύτητα. Προτίμησες να προσβάλλεις παρά να αγκαλιάσεις. Προτίμησες να τρέχουν πάντα για σένα. Δε συνεργάστηκες ποτε. Δεν εκτίμησες την ειλικρίνεια.Δε σε θέλει ούτε ο διάολος εσένα Κι ο διάολος την είχε συμπαθήσει παλικάρι μου. Εσύ άλλα ήθελες κι άλλα έκανες.Στο δρόμο της όμως βλέπω άλλον άντρα.Θα τη φλερτάρει πολύ. Αλλά γιατί στα λέω; Δεν έχει νόημα. Βρίσε με τώρα που λέω αλήθειες. Αυτό δεν ξέρεις να κάνεις; Γίνε κακός και σε μένα. Τι θα καταλάβεις;"

Έβγαλα το όπλο μου και τη σκότωσα επί τόπου. Δε δέχομαι κριτική από κανέναν.Μόνο εγώ θα κρίνω τους άλλους.


Σόφη Λύσσαρη
κατηγορία:μικρή ιστορία/παραβολή
copyright 5-3-18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου