Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΑΨΟΥΛΑ

-Θεέ μου γιατί είμαι διαφορετικός; Γιατί αντιλαμβάνομαι αλλιώς τον κόσμο; Γιατί είμαι κακός; Γιατί γίνομαι ηθοποιός στους γύρω; Ποιος είμαι; Είμαι και καλός βέβαια.Δεν μπορεί να είμαι τόσο κακός.Θέλω απαντήσεις.
-Θα πάρεις απαντήσεις όταν θα είσαι έτοιμος.
-Ξέρω, άσε.
-Τίποτα δε ξέρεις.Νομίζεις ότι ξέρεις.Όταν μάθεις, θα απορρίψεις τον κόσμο γύρω σου.
-Πότε θα μάθω;
-Όταν σε βρει ο ειδικός που σε ανέλαβε.Αν σε βρει.Το θέμα είναι να καταφέρει να σπάσει την κάψουλα και να σε συνδέσει με το σύμπαν.Ούτε κι εγώ ξέρω πού βρίσκεσαι.Χαμένος είσαι σε μια κάψουλα μεταξύ μάτριξ και σύμπαντος.Πάντως έδωσα διορία στον ειδικό.Χωρίς βοήθεια από μένα.Μακάρι να ήξερα πού βρίσκεσαι για να βοηθήσω το πλάσμα που σε ψάχνει.
-Θα με βρει ποτέ;
-Με το συγκεκριμένο πλάσμα δεν έβγαλα ποτέ άκρη.Έχει δικές του τεχνικές.Τόλμησε να μου αντιμιλήσει κάποτε.Δίκιο είχε βέβαια.Αφού σε αγαπάει ελπίζω να σε βρει.


Σόφη Λύσσαρη
κατηγορία:μεταφυσικό
copyright 3-3-18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου