Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

ΦΛΟΥ ή FLU;

-Τόνυ ξέρεις τι είναι φλου;

-Βαγγελάρα η γρίπη είναι.

-Λάθος. Σκέφτεσαι αγγλικά ρε φιλαράκο στο μυαλό σου. Φλου είναι μια φάση-αφασία. Δε ξέρεις αν είσαι ή δεν είσαι, έχεις ή δεν έχεις. Γκέγκε;

-Βαγγελάρα έτσι είναι κι η γρίπη. Τα ίδια λέμε. Όταν έχεις γρίπη είσαι στο φλου και δε ξέρεις αν είσαι καλά, αν θα γίνεις καλά και πότε θα σου περάσει. Επομένως κάθε φλου-flu θέλει το φάρμακό της. Γκέγκε too;

-Πάω πάσο...πσσσσσ με 'στειλες μπαμπέσικα μόρτη Αμερικάνε.

-Ελληνάρας στην καρδιά Βαγγέλη και flu-φλυ ξέρω τι πάει να πει. Καίει και σπάει το θερμόμετρο.

-Ρε συ,τα μιλάς τα μόρτικα καλά.

-Τα θυμάμαι, όταν θυμώνω. Σιγά μια μπανανόΦΛΟΥδα μπροστά. Μη γλιστρήσουμε και κάνουμε μπουμ.

-Κάτω θα πέσουμε ρε Τόνυ.

-Μη πετάξεις πιο χαμηλά απ' τα γλαρόπουλα, θα γίνεις σούπα.

-Εγώ ξέρω τα σού 'πα και δε μου 'πες Τόνυ.

-Σού 'πα, μου 'πες και δε ξανασούπα και δε ξαναμούπες ξέρω εγώ Βαγγελάκο.

-Ώπα,Τόνυ θα δώσω έλεγχο με άριστα στα μόρτικα.

-Μωρέ δώσε και μηδέν.

-Γιατί μηδέν;

-Για να παίρνω άριστα σ' άλλα μαθήματα.

-Ποια άλλα; Στου έρωτα κουτάλα;

-Α,γεια σου.Σούπα με κουτάλα να χορτάσει ο Τόνυ. Να φύγει η flu που με 'χει στο παρκόμετρο και δεν έχω να ρίξω άλλα ευρώπουλα.Θα 'ρθει ο γερανός να μαζέψει το όχημα σε λίγο.

-Εμένα το όχημα το ζούγκλιασε* μια χοντρή απ' τα νεύρα της. Έσκασε με τον κώλο πάνω στο καπό ρε φίλε.Στο φλου και τ' αμάξι. Δεν έχω φράγκο να το φτιάξω κι η χοντρή πληρώνει, αλλά ψυχικά δε κάνω.

- Εμένα κορμάρα είναι αλλά μούγκα στη στρούγκα η δουλειά.

-Τόνυ ό,τι δε μιλάει άστο να πετάει.Μιλάς τη γλώσσα των πουλιών;

-Κορακίστικα μόνο.Κρα Σα κρα Γα κρα Πώ.

-Κάνε το λιανά, γιατί κόρακας δεν είμαι.Είχα παλιά γραφείο κηδειών.Με φάγανε οι χήρες και ξόφλισαν τα τάλιρα.

-Σ' αγαπώ σημαίνει Βαγγελάρα.




*ζούγκλιασε=βούλιαξε,έκανε βαθούλωμα



Σόφη Λύσσαρη
καθ.δημιουργικής γραφής Brunel University
κατηγορία: σατιρικό
copyright 12-11-17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου