Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Αν μ’ αγαπάς



Μαζί αγαπηθήκαμε τρελά
κι αντέξαμε στις μπόρες τελικά
μα έπρεπε η απόσταση να ’ρθει
και να ’μαστε και χώρια και μαζί.

Περίμενα να έρθει η στιγμή
την πόρτα μας ν’ ανοίξεις με κλειδί
και να ’ρθεις στη δική μου αγκαλιά
Παρασκευή απόγευμα αργά.

Οι ώρες δεν περνούσαν δυστυχώς
η νύχτα έκρυβε όλο το φως
μα άντεχα να έρθεις πιο μετά
να δώσεις πόσα χάδια και φιλιά.

Και ζούσα με μια σκέψη στο μυαλό
τα χείλη σου να πιω σα το νερό
να σπάσει αμέσως η βαριά σιωπή
και να ’μαστε κι οι δυο πάλι μαζί.

Ρεφρέν για άντρα τραγουδιστή:

Αν μ’ αγαπάς
να ’σαι κοντά μου
μη με αφήνεις μες στη νύχτα μοναχό.
Αν μ’ αγαπάς
γίνε σκιά μου
γίνε αστέρι στο δικό μου ουρανό.


Ρεφρέν για γυναίκα τραγουδίστρια:

Αν μ’ αγαπάς
να ’σαι κοντά μου
μη με αφήνεις μες στη νύχτα μοναχή.
Αν μ’ αγαπάς
γίνε σκιά μου
βγάλε με απόψε απ’ τη δική μου φυλακή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου