Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ - Συλλογή Πρώτη




Το βιβλίο αυτό είναι η πρώτη μου συλλογή τραγουδιών και δεν πωλείται (ISBN: 978-960-93-4693-1).Έχω επιλέξει θεματολογία στα τραγούδια μου όχι απαραίτητα από προσωπικά μου βιώματα, αλλά θέματα που να αντιπροσωπεύουν κάθε κατάσταση. Υπάρχουν τραγούδια που έχουν μάλιστα γραφεί αποκλειστικά για άντρες τραγουδιστές. Για προσωπική στιχουργός κάποιου καλλιτέχνη μπορούμε να το συζητήσουμε με όρους. Μπορείτε να με διαβάσετε στο blog μου www.sophielyssari.blogspot.com ή μέσα από το facebook κάνοντας αναζήτηση στη σελίδα Sophie Lyssari - Συγγραφικό Έργο και στην ομάδα ΣΟΦΗ ΛΥΣΣΑΡΗ – ΒΙΒΛΙΑ. Τα πνευματικά δικαιώματα του παρόντος βιβλίου  ανήκουν αποκλειστικά σε μένα και ισχύουν τα περί Νόμου προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων. Σε περίπτωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από οποιονδήποτε για μελοποίηση των στίχων μου μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο sophie.lyssari@gmail.com.  Σας εύχομαι ένα υπέροχο και απολαυστικό ταξίδι στον κόσμο των δικών μου τραγουδιών!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου