Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Μαγεμένο μυαλό

Πρώτη φορά στη ζωή μου συνάντησα μία γυναίκα που ήξερε τι έψαχνε. Δεν είχε σημασία η ηλικία της για μένα. Εντάξει, ήταν γύρω στα πενήντα. Ήταν όμως πανέμορφη, χαμογελαστή, γυμνασμένη κι ανεξάρτητη.

"Τι θέλεις Αντώνη; Σεξ; Δε με ενδιαφέρει αυτό. Είναι συνηθισμένο."


"Τι ψάχνεις δηλαδή Μαίρη;" ρώτησα με τραμάμενη φωνή.


"Ψάχνω κάποιον που θέλει να εκπαιδευτεί σε αυτά που μου αρέσουν.Είσαι μικρός για μένα. Μπορείς να μάθεις όμως." απάντησε


"Όχι και μικρός Μαίρη. Είμαι τριαντάρης."


"Συνήθως ένας άντρας στα σαράντα είναι περισσότερο συνειδητοποιημένος κι ακομπλεξάριστος από έναν τριαντάρη. Εσύ μέχρι πού θα έφτανες, Αντώνη;"


"Μαίρη, είμαι δεμένος συναισθηματικά μαζί σου τόσα χρόνια. Ξέρω πώς νιώθεις για μένα. Δε καταλαβαίνω το λόγο που σιωπάς.Θα έφτανα στα άκρα για σένα." απάντησα


"Για να σε δω λοιπόν. Βγάλε το πουκάμισό σου, βάλε τις παλάμες στον τοίχο και περίμενέ με."


"Όχι, δε με ελκύει ο σαδισμός Μαίρη." σχολίασα


"Μα, παιχνίδι μυαλού γίνεται. Ξεκινάω παιχνίδι μαζί σου. Πάνω απ' όλα μετρά η πειθαρχία κι η έλλειψη φόβου."πρόσθεσε η Μαίρη

Έβγαλα δισταχτικά το πουκάμισο. Το άρπαξε και το πέταξε βίαια στο πάτωμα.

"Στον τοίχο οι παλάμες. Κλείσε τα μάτια."πρόσταξε

Η καρδιά μου ήταν έτοιμη να σπάσει. Το έκανα αστραπιαία. Έκλεισα τα μάτια και περίμενα, περίμενα, περίμενα.Ένιωσα να με πλησιάζει. Άκουσα τα βήματά της. Το γυμνό της στήθος άγγιξε την πλάτη μου αισθησιακά. Τύλιξε τα χέρια της γύρω από το στέρνο μου και ψιθύρισε στο αυτί.

"Η καρδιά σου πάει να σπάσει. Έχεις κοκκινίσει. Ίδρωσες.Υπάκουσες. Πέρασες το τεστ."


"Δηλαδή; Τι έκανα και πέρασα το τεστ;" ρώτησα με μια απορία


"Ρίσκαρες κι υπάκουσες. Το σώμα σου ένιωσε γλυκό φόβο και πόθο. Η αδρεναλίνη απογειώθηκε. Είσαι έτοιμος να εκπαιδευτείς σε αυτά που θέλω."


"Τι θέλεις δηλαδή;"


"Πολλά, αλλά με τελετουργικό τρόπο. Μου αρέσει η μαγεία, ο ενεργειακός έρωτας, ο έρωτας αισθήσεων με αποκορύφωση την απελευθέρωση του ζωώδες ενστίκτου" ψιθύρισε κι ένιωσα τη γλώσσα της στην πλάτη μου να ζωγραφίζει σαν πινέλο.

"Τι ζωγράφισα στην πλάτη σου; Το ένιωσες;' ρώτησε


"Ναι, ζωγράφισες μία καρδιά."


"Έτσι νιώθω για σένα. Θέλω να με εμπιστεύεσαι όταν δε μιλώ με λέξεις. Η γλώσσα του σώματος και τα μάτια μιλάνε πάντα Αντώνη."


Από τότε το μυαλό μου είναι μαγεμένο...



Σόφη Λύσσαρη
copyright:19-4-18
κατηγορία: ακατάλληλο, ερωτικό



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου