Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

ΓΡΑΜΜΑ ΝΕΚΡΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ

(αφιερωμένο σε μία φίλη με αγάπη)


Αγαπημένη μου,

Πέρασαν δύο χρόνια χωρίς εσένα και τη μικρή κορούλα μας. Αυτές τις Άγιες μέρες όλα είναι μελαγχολικά. Δεν είναι μόνο για σένα. Είναι και για μένα. Μου λείπετε πολύ. Σας αγαπώ.

Ξέρω πως είναι δύσκολο να μεγαλώνεις τη μικρή μόνη. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να μπαίνεις στο σπίτι μας και να βλέπεις άδειο το κρεβάτι μας και τον καναπέ. Σε βλέπω που κοιμάσαι με tην αγαπημένη μου κορούλα τα βράδια. Σε βλέπω που κλαις κρυφά. Σε βλέπω να χαϊδεύεις τα ρούχα μου. Σε βλέπω να μυρίζεις τα πουκάμισά μου. Σε βλέπω να κοιτάς τις φωτογραφίες μας. Εσύ δε με βλέπεις. Δε με νιώθεις. Είμαι εκεί μαζί σου κάθε φορά που με σκέφτεσαι έντονα. Είμαι εκεί αγάπη μου…Μη θρηνείς...

Είναι αυτός ο δεσμός αγάπης που μας συνδέει αμέσως. Δεν έχω σώμα για να με δεις και να με πιάσεις. Είμαι όμως δίπλα σου κάθε φορά που κλαις και τα βάζεις με τον ίδιο το Θεό. Σου χαϊδεύω τα μαλλιά, το κεφάλι, την πλάτη. Σε αγκαλιάζω και σου λέω πως σε αγαπώ.

Συγγνώμη που έτρεχα. Συγγνώμη. Είχατε όλοι δίκιο. Μου λέγατε πως θα σκοτωθώ με τη μηχανή, αλλά δε το πίστευα. Συγχώρησέ με. Σε παρακαλώ. Μακάρι να με συγχωρέσει και το παιδί μου. Ήμουν άμυαλος. Το παραδέχομαι.

Είναι αργά όμως για συγγνώμες. Φέτος τα Χριστούγεννα θέλω να στολίσετε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο και να βάλετε ένα μεγάλο αστέρι στην κορυφή. Είναι η καρδιά μου αυτή. Εκεί θα αφήσω την αγάπη μου για σας.

Να χαμογελάτε. Δε θέλω να στεναχωριέστε. Είμαι εκεί μαζί σας κάθε φορά που με σκέφτεστε. Μην ανησυχείτε για μένα. Είμαι καλά…

Πρώτη φορά μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία για ένα γράμμα. Ήταν αυτή η φίλη σου η συγγραφέας, η Σόφη που με παρότρυνε. Σε αγαπά κι αυτή. Μου είπε πόσο χάλια ήσουν σήμερα εξαιτίας μου. Μου είπε πόσο μελαγχολικά ήταν τα μάτια σου επειδή έρχονται Χριστούγεννα και σας λείπω.

Μέσα από αυτό το γράμμα θέλω να πω σε σένα και στην κορούλα μου πως σας αγαπώ και είμαι ο φύλακας άγγελός σας. Προσέχω την κόρη μας από ψηλά. Σας σκέφτομαι και βρίσκομαι συνέχεια σπίτι.

Θέλω να θυμάσαι κάτι. Κάθε φορά που κλαις,στεναχωριέμαι. Δεν είναι σωστό να σε βλέπει το παιδί στεναχωρημένη. Έγιναν λάθη, αλλά δε μπορώ να αλλάξω τα γραμμένα. Ήμουν νέος κι άμυαλος. Σκέψου πως τα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν χειρότερα μελλοντικά αν ζούσα. Μπορεί να έβλαπτα εσένα ή το παιδί με την οδήγησή μου.

Ξέρω δε σε παρηγορεί κάτι αυτή τη στιγμή. Να θυμάσαι πως κάθε φορά που χαϊδεύεις τη βέρα σου είμαι εκεί και χαϊδεύω τα δάχτυλά σου. Κάθε φορά που βάφεσαι και αλλάζεις το χρώμα των μαλλιών σου σε χαζεύεω! Είσαι όμορφη! Πάντα είσαι η πριγκίπισσά μου. Θυμάσαι που στο έλεγα;

Η μικρή μας μεγάλωσε. Είναι κούκλα! Σου μοιάζει! Θα είμαι πάντα δίπλα και σε αυτήν. Μη το ξεχνάς αυτό.

Καλά Χριστούγεννα, καλές γιορτές και καλή χρονιά σας εύχομαι καλή μου. Ο θάνατος αλλάζει απλά την κατάσταση της ύλης, όχι της αγάπης. Σας ονειρεύομαι και ρωτάω να μάθω τα νέα σας. Σας αγαπώ και δε σας ξεχνώ. Είμαι πάντα δίπλα σας. Είμαι ο φύλακας άγγελός σας.

Συνάντηση στην ενορία μας τη μέρα των Χριστουγέννων λοιπόν. Θα είμαι εκεί μαζί με όλες τις ψυχές. Γιορτάζουμε κι εμείς! Έχουμε το δικό μας πανηγύρι! Θα σας περιμένω!

Μη χάσεις την πίστη σου. Ποτέ δεν πίστευα πως θα μου δινόταν αυτή η ευκαιρία για ένα γράμμα.

Φιλιά και στις δυο σας. Σας αγαπώ και συγγνώμη…


Το μωράκι σου,
Ε.

Σόφη Λύσσαρη
κατηγορία:μεταφυσικό
copyright 14-12-17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου